ikonka-telefon-czarnaikonka-facebook-czarnaikonka-instagram-czarna

Chirurgia Stomatologiczna-Warszawa Bemowo

Warszawa Bemowo
chirurgia-stomatologiczna-chirurgiczne-usuwanie-zebow-warszawa

Chirurgia stomatologiczna to dziedzina stomatologii, kt贸ra zajmuje si臋 leczeniem chor贸b z臋b贸w i tkanek oko艂oz臋bowych poprzez zabiegi chirurgiczne. W zakresie chirurgii stomatologicznej le偶y nie tylko chirurgiczne usuwanie 贸semek Warszawa. Chirurg stomatolog Warszawa Bemowo jest specjalist膮, kt贸ry przeprowadza r贸偶nego rodzaju zabiegi chirurgiczne, takie jak usuwanie z臋b贸w, leczenie chor贸b przyz臋bia czy wszczepianie implant贸w.

chirurgia-stomatologiczna-chirurgiczne-usuwanie-zebow-warszawa

Wskazania do chirurgicznego usuni臋cie z臋ba

Wskazaniem do chirurgicznego usuwania z臋ba jest jego z艂y stan zdrowotny, taki jak pr贸chnica, zapalenie miazgi czy choroba przyz臋bia, kt贸ra nie reaguje na leczenie zachowawcze. Czasami usuni臋cie z臋ba jest r贸wnie偶 konieczne w przypadku braku miejsca w jamie ustnej lub jako przygotowanie do leczenia ortodontycznego. Interwencja chirurga stomatologa konieczna jest, je艣li w okolicy bol膮cego z臋ba (najcz臋艣ciej z臋ba m膮dro艣ci) obserwuje si臋 nawracaj膮ce stany zapalne, towarzysz膮ce zespo艂owi utrudnionego wyrzynania z臋ba. Mog膮 one objawia膰 si臋 m.in. obrz臋kiem, zaczerwienieniem dzi膮s艂a wok贸艂 z臋ba i zauwa偶alnym dyskomfortem.

chirurgia-stomatologiczna-edent-warszawa-bemowo
Symptomy te mog膮 przemija膰 i nawraca膰, nie nale偶y jednak ich bagatelizowa膰, poniewa偶 mog膮 przerodzi膰 si臋 w niebezpieczny, ostry stan zapalny. Je艣li pojawi si臋 szcz臋ko艣cisk, obrz臋k policzka, b贸l lub towarzysz膮ca im podwy偶szona temperatura cia艂a, pilnie zg艂o艣 si臋 do dentysty!

Kolejn膮 wskaz贸wk膮 mo偶e by膰 wyst臋powanie trudno艣ci zwi膮zanych z codziennymi zabiegami higienizacyjnymi w okolicy nieprawid艂owo po艂o偶onych i trudno dost臋pnych z臋b贸w trzonowych. Nieprawid艂owo po艂o偶on膮 lub jedynie cz臋艣ciowo wyrzni臋t膮 贸semk臋 bardzo trudno oczyszcza膰 szczoteczk膮, co skutkuje rozwojem pr贸chnicy i powstaniem ubytku. Ponadto nieprawid艂owo po艂o偶ona 贸semka mo偶e wywiera膰 negatywny wp艂yw na kondycj臋 z臋ba s膮siaduj膮cego 鈥 by膰 przyczyn膮 pr贸chnicy i resorpcji (zaniku) jego korzenia. W przypadku zatrzymanego z臋ba m膮dro艣ci istotne jest jego u艂o偶enie. Je艣li kieruje si臋 koron膮 w stron臋 si贸demki lub powoduje nacisk na jej korze艅, nie tylko spowoduje krzywe u艂o偶enie pozosta艂ych z臋b贸w, ale tak偶e mo偶e by膰 przyczyn膮 problem贸w z si贸demk膮. Mo偶e si臋 to objawia膰 migrenowymi b贸lami g艂owy, stanami zapalnymi, a nawet komplikacjami w obr臋bie staw贸w. W takich wypadkach konieczne mo偶e by膰 usuni臋cie obu z臋b贸w.

Chirurgia stomatologiczna - pozosta艂e wskazania

Zwr贸膰my uwag臋 tak偶e na wskazania ortodontyczne. Usuni臋cie 贸semki cz臋sto odgrywa istotn膮 rol臋 w zapobieganiu rozwojowi wad ortodontycznych (np. st艂oczeniu z臋b贸w) oraz bywa nieod艂膮cznym elementem przygotowania do rozpocz臋cia leczenia ortodontycznego w celu uzyskania optymalnych efekt贸w leczenia wady zgryzu.
stomatologia-ogolna-warszawa-bemowo
  • Z膮b, kt贸ry jest zakleszczony lub pochylony i nie mo偶e wyr偶n膮膰 si臋 samodzielnie
  • Z臋by, kt贸re powoduj膮 b贸l, obrz臋k lub infekcj臋
  • Z膮b, kt贸ry powoduje problemy z dzi膮s艂ami lub innymi z臋bami
  • Z臋by, kt贸re s膮 skazane na z艂amanie lub uszkodzenie
  • Z膮b, kt贸ry jest przyczyn膮 cyst lub guza

Jak przygotowa膰 si臋 do zabiegu chirurgicznej ekstrakcji z臋ba?

linia-zolta
Przed zabiegiem chirurgicznym pacjent musi przej艣膰 szereg bada艅, takich jak RTG, aby okre艣li膰 stan ko艣ci i z臋b贸w. Pacjent powinien przyj艣膰 na zabieg najlepiej na czczo, a tak偶e poinformowa膰 lekarza o swoich chorobach i przyjmowanych lekach.

Jak przebiega zabieg chirurgicznego usuni臋cia z臋ba?

linia-zolta
Sam zabieg jest wykonywany w znieczuleniu miejscowym lub w rzadkich przypadkach og贸lnym. Trwa od kilku minut do godziny. Podczas zabiegu chirurg stomatologiczny odsuwa dzi膮s艂o, a nast臋pnie usuwa z膮b z jego korzeniami. W razie potrzeby chirurg mo偶e r贸wnie偶 usun膮膰 fragmenty ko艣ci, aby przygotowa膰 miejsce na implant z臋bowy. Je艣li wyst臋puje taka konieczno艣膰, uzupe艂nia si臋 ko艣膰 preparatami ko艣ciozast臋pczymi. Po zako艅czeniu zabiegu chirurg zszywa rany i przepisuje leki przeciwb贸lowe i przeciwzapalne. 聽Je艣li proces gojenia przebiega bez komplikacji, szwy s膮 zdejmowane po kilku dniach.

Po zabiegu pacjent b臋dzie mia艂 ok艂ad z lodu na twarzy, aby zmniejszy膰 obrz臋k i dolegliwo艣ci b贸lowe. Lekarz dentysta przeka偶e pacjentowi instrukcje dotycz膮ce opieki pooperacyjnej, takie jak unikanie jedzenia i picia przez kilka godzin po zabiegu i stosowanie zimnych ok艂ad贸w, aby zmniejszy膰 obrz臋k. Zalecenia po zabiegu b臋d膮 r贸wnie偶 obejmowa膰 stosowanie lek贸w przeciwb贸lowych i antybiotyk贸w, je艣li to konieczne.

Chirurgia stomatologiczna 鈥 zalecenia po ekstrakcji z臋ba

linia-zolta
  • Unikanie jedzenia i picia przez kilka godzin po zabiegu
  • Powstrzymywanie si臋 od palenia tytoniu i picia alkoholu przez
    kilka dni po zabiegu
  • Stosowanie zimnych ok艂ad贸w na policzek, aby zmniejszy膰 obrz臋k
  • Unikanie 膰wicze艅 fizycznych i sport贸w przez kilka dni po zabiegu
  • Za偶ywanie lek贸w przeciwb贸lowych i przeciwzapalnych zgodnie z zaleceniami lekarza
  • Przyjmowanie antybiotyk贸w, je艣li zostan膮 przepisane przez lekarza
  • Unikanie szczotkowania lub naciskania na miejsce ekstrakcji przez kilka dni
  • Regularne mycie z臋b贸w i jamy ustnej, aby zapobiec infekcjom
  • Powr贸t do lekarza na kontrolne wizyty, aby upewni膰 si臋, 偶e zabieg si臋 uda艂 i 偶e proces gojenia przebiega prawid艂owo.

Jak unikn膮膰 powik艂a艅 po usuni臋ciu z臋ba?

Chirurgia stomatologiczna jest skuteczn膮 metod膮 leczenia chor贸b z臋b贸w i tkanek oko艂oz臋bowych, kt贸re nie reaguj膮 na leczenie zachowawcze. Gabinet Stomatologia Edent w Warszawie oferuje szeroki zakres us艂ug chirurgii stomatologicznej, w tym usuwanie z臋b贸w, leczenie chor贸b przyz臋bia czy wszczepianie implant贸w. Zabiegi s膮 przeprowadzane przez do艣wiadczonego chirurga stomatologa, doktor Agnieszk臋 Kierat, kt贸ra zapewni pacjentom bezpieczny i skuteczny zabieg oraz indywidualne podej艣cie do ka偶dego pacjenta. Zach臋camy do skorzystania z oferty Stomatologii Edent i um贸wienia si臋 na wizyt臋, aby pozby膰 si臋 problem贸w zwi膮zanych z chorobami z臋b贸w i tkanek oko艂oz臋bowych.
Warto jednak pami臋ta膰, 偶e jak ka偶dy zabieg medyczny, chirurgia stomatologiczna tak偶e wi膮偶e si臋 z ryzykiem powik艂a艅. Dlatego wa偶ne jest, aby przed zabiegiem dok艂adnie poinformowa膰 lekarza o swoim stanie zdrowia, przyjmowanych lekach czy ewentualnych alergiach. Pacjent powinien r贸wnie偶 艣ci艣le przestrzega膰 wszystkich zalece艅 lekarza dotycz膮cych przygotowania do zabiegu oraz post臋powania po zabiegu.W Stomatologii Edent w Warszawie w dzielnicy Bemowo dbamy o bezpiecze艅stwo pacjent贸w oraz o jak najlepsze efekty zabieg贸w. Dlatego wykonujemy zabiegi chirurgii stomatologicznej przy u偶yciu nowoczesnego sprz臋tu oraz materia艂贸w, a tak偶e stosujemy najnowsze metody leczenia. Pacjenci mog膮 by膰 pewni, 偶e zabiegi b臋d膮 przeprowadzane z najwy偶sz膮 staranno艣ci膮 i z dba艂o艣ci膮 o ich komfort.

Chirurgia stomatologiczna to r贸偶ne zabiegi z zakresu chirurgii.

Je艣li masz problem z z臋bami i tkankami oko艂oz臋bowymi, kt贸re nie reaguj膮 na leczenie zachowawcze, skontaktuj si臋 z nami. W Stomatologii Edent w Warszawie oferujemy kompleksow膮 opiek臋 chirurgiczn膮, dostosowan膮 do indywidualnych potrzeb ka偶dego pacjenta. Dzi臋ki naszym us艂ugom pozb臋dziesz si臋 b贸lu i dyskomfortu, a tak偶e odzyskasz zdrowy i pi臋kny u艣miech. Wszystkie planowe zabiegi w naszym gabinecie poprzedzone s膮 konsultacj膮 z lek. dentyst膮 Agnieszk膮 Kierat 鈥 specjalist膮 chirurgii stomatologicznej.

Konsultacja to czas na szczeg贸艂owe zaplanowanie zabiegu oraz na udzielanie odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Badanie Twojego stanu zdrowia, analiza bada艅 radiologicznych oraz zaplanowanie ewentualnej farmakoterapii oko艂o zabiegowej przez lekarza specjalist臋, pozwol膮 na bezpieczne i sprawne przeprowadzenie zabiegu oraz na szybkie zapomnienie o tym, 偶e 贸semki i inne problemy stomatologiczne kiedykolwiek by艂y Twoim zmartwieniem.
edent-gabinet-stomatologiczny-warszawa

Chirurgia stomatologiczna

Konsultacja chirurgiczna
150 z艂
Ka偶dy zabieg chirurgiczny zawiera w cenie: znieczulenie, opatrunek, za艂o偶enie i zdj臋cie szw贸w, wizyt臋 kontroln膮.
bezp艂atnie
Usuni臋cie z臋ba sta艂ego
300-500 z艂
Chirurgiczne usuni臋cie z臋ba zatrzymanego
500-700 z艂
Resekcja wierzcho艂ka korzenia
600-800 z艂
Wyci臋cie kapturka dzi膮s艂owego
500-700 z艂
Plastyka w臋dzide艂ka
200 z艂
Naci臋cie ropnia/usuwanie torbieli z zaopatrzeniem rany
200 z艂
Wyci臋cie zmiany w obr臋bie jamy ustnej
od 250 z艂
Badanie histopatologiczne
od 200 z艂
Zaopatrzenie rany
Szycie
100 z艂
Zdj臋cie szw贸w za艂o偶onych w innym gabinecie
100 z艂
Doko艅czenie ekstrakcji rozpocz臋tej w innym gabinecie
500-800 z艂

Periochirurgia

Konsultacja periodontologiczna
Gingiwektomia 1 z膮b
300 z艂
Kireta偶 zamkni臋ty 1 z膮b
Kireta偶 otwarty 1 z膮b
200-300 z艂
Plastyka w臋dzide艂ka
Szynowanie z臋b贸w w艂贸knem szklanym
Usuwanie zmiany b艂ony 艣luzowej
od 200 z艂
Wy艂uszczanie mucocelle plus badanie histopatologiczne
400 z艂
linia-zolta

Lista us艂ug Warszawa Edent:

Zapoznaj si臋 z ofert膮 us艂ug oferowanym w gabinecie Stomatologicznym Edent. To miejsce, gdzie nowoczesne wyposa偶enie i technologie stomatologiczne s艂u偶膮 Twojemu zdrowiu. Dzi臋ki zastosowaniu najnowszych rozwi膮za艅 nasz zesp贸艂 specjalist贸w mo偶e zapewni膰 skuteczne leczenie i wysoki poziom us艂ug.
Wybierz termin wizyty ju偶 teraz!

Um贸w si臋 na wizyt臋

Telefon: 531-999-753

Serdecznie zapraszamy do kontaktu celem um贸wienia wizyty lub zadania pytania. Uprzejmie informujemy, 偶e na zadane pytania odpowiadamy w godzinach pracy gabinetu.
Dzi臋kujemy za wype艂nienie formularza. Oczekuj na kontakt z naszego gabinetu Edent.
Co艣 posz艂o nie tak. Spr贸buj wype艂ni膰 formularz jeszcze raz!